Veelgestelde vragen
Hier beantwoorden we de meest voorkomende vragen. We willen ervoor zorgen dat je goed geïnformeerd bent voordat je een beslissing neemt. Lees verder om meer te leren over onze prijzen en wat je kunt verwachten van een lidmaatschap bij Vitality Fitness. Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
- Hoe kan ik mij inschrijven?- Inschrijven kan alleen online. Wij raden je wel aan om eerst een proefles te nemen, alvorens je je inschrijft. 
- Wat zijn de kosten van een lidmaatschap?Onze lidmaatschapskosten variëren afhankelijk van het type lidmaatschap dat je kiest. We bieden verschillende opties aan, van maandelijkse tot jaarlijkse abonnementen, zodat je de keuze hebt die het beste bij jouw behoeften past.
- Wat is het verschil tussen een basic of een premium abonnement?- Bij een basic abonnement heb je alleen toegang tot fitnesszaal 1, het zwembad en de sauna. Bij het premium abonnement heb je aanvullend toegang tot zaal 2 en de small group. - Extra diensten zoals persoonlijke training zijn beschikbaar tegen een meerprijs. 
- Zijn er inschrijfkosten?- Ja, er zijn eenmalige inschrijfkosten 20 euro bij het aangaan van een nieuw lidmaatschap. Deze kosten dekken de administratie en het opzetten van je account. 
- Kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?- Ja, je kunt je lidmaatschap stopzetten nadat je de periode hebt afgemaakt. We vragen je om dit schriftelijk te doen, zodat we je verzoek kunnen verwerken. Let op, er is een opzegtermijn van 1 maand. 
- Wat zijn de voorwaarden voor een lidmaatschap?- Wij hanteren een aantal basisvoorwaarden voor lidmaatschappen. Dit omvat een minimum looptijd voor abonnementen en een annuleringstermijn. Wij raden je aan om onze voorwaarden te lezen of een mail te sturen naar info@vitality-fitness.nl voor een specifieke vraag. 
- Is er een proefperiode beschikbaar?- Voordat je je abonnement afsluit, raden wij altijd aan om eerst een proefles te nemen. Zo kan je de sfeer proeven, voordat je je lidmaatschap afsluit. 
- Is er altijd een medewerker aanwezig?- Er is meestal een medewerker aanwezig. Wil jij zeker weten dat er een medewerker aanwezig is, raden wij je aan om een mail te sturen of even te bellen. 
- Waar kan ik de algemene voorwaarden en huisregels lezen?- Onder het kopje tarieven zijn de algemene voorwaarden en huisregels te vinden. De huisregels zijn ook terug te vinden in de sportzalen zelf. Deze zijn van toepassing op elke abonnementsvorm. 
- Is er parkeergelegenheid?- We moedigen bezoekers aan om lopend of met de fiets te komen, als dat mogelijk is — goed voor jezelf én het milieu. Mocht je toch met de auto komen, dan is er parkeergelegenheid beschikbaar achter de Watertoren. 
- Wat zijn de openingstijden van het zwembad en de sauna?- De openingstijden van het zwembad en de sauna zijn doordeweeks van 08:30 tot 20:30. In het weekend zijn deze gesloten. 
- Is het verplicht badkleding te dragen in het zwembad en de sauna?- Ja dit is ten alle tijden verplicht. Let op dat je in de sauna ook gebruik maakt van een handdoek. 
- Is er een minimale leeftijd om lid te worden?- Ja, zowel de fitness, als wellnes zijn alleen toegankelijk voor leden van 18 jaar en ouder. 
- Wat is een credit- Een credit is een tegoed dat je kunt gebruiken om een trainingsmoment bij ons te boeken. Afhankelijk van je abonnement of strippenkaart ontvang je een bepaald aantal credits per week. Je kiest zelf wanneer en waarvoor je ze inzet, zodat je ze flexibel kunt inzetten. - Tot een uur voor je sport moment krijg je je credit terug bij annuleren, daarna zal het een credit kosten. Een sportmoment kan je maximaal 2 weken van te voren boeken tot het moment zelf. 
Neem contact met ons op
Heb je nog meer vragen? Neem gerust contact met ons via onderstaande klop. We helpen je graag verder!
